fbpx

Hvad gør dit brand særligt?

Vi gør din identitet
strålende klar!

DU HAR EN
UNIK HISTORIE!

God branding starter med at finde ind til din kernefortælling – den historie der gør dine værdier tydelige.
Din historie er altid unik og er en af de kvaliteter der adskiller din virksomhed fra dine konkurrenter.
Vores speciale er at fremhæve dine bedste kvaliteter og sikre at alle elementer i dit brand bygger på dine kerneværdier.
Når din identitet er strålende klar, når dit budskab effektivt frem til dine kunder – og bliver husket.

Budtz Innovation startede vores samarbejde med et rart og struktureret møde, hvor de interviewede os om bl.a. vores baggrund, vores styrker og vores behov. Vi føler os velkomne og taget alvorligt – og vores virksomheds identitet er blevet langt klarere.
Det giver mig ro at vide at Budtz Innovation har overblik over alle de detaljer der er i markedsføring. Jeg har startet både en webshop og en fysisk butik, og teamet har hjulpet mig uden om en masse begynderfejl.
Click edit button to change this text. Lorem ipsum . Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Som din branding-partner hjælper vi med at give din virksomhed et stærkt udtryk.
Vi tager udgangspunkt i dit brands potentiale og skærper dine budskaber og produkter, indtil din identitet er knivskarp.
Vi arbejder med alle facetter af dit brand, fra din visuelle identitet til teksterne på dine sociale medier.
Når dit brand er gjort skarpt, hjælper vi dig med at dele det med verden: Vi er specialiseret i alle typer online branding, men har også lang erfaring inden for klassisk, analog branding. Derfor kan vi være din sparringspartner på komplet omnichannel-markedsføring, der får din historie til at give genlyd.

VI DELER DIT BRAND
MED VERDEN!

Vi er stolte af vores arbejde, og leverer altid gode resultater, så derfor er vi ikke bange for at give dig

FULD TILFREDSHED ELLER PENGENE TILBAGE!

Vi hjælper dig blandt andet med

  • BRANDSTRATEGI
  • VISUEL IDENTITET
  • STAKEHOLDERE
  • POSITIONERING
  • DIFFERENTIERING
  • BRANDLØFTE
  • VÆRDIER
  • GUIDELINES
  • REBRANDING
  • SEGMENTERING
  • KERNEFORTÆLLING
  • PRODUKTPORTEFØLJE
  • VIRKSOMHEDSKULTUR
  • MARKEDSANALYSE
  • BRANDAMBASSADØRER