fbpx

Den Digitale Entreprenør

De fleste virksomheder i dag er afhængige af én eller flere underleverandører af IT og online marketing.

Hvis du er ansvarlig for IT og/eller marketing, kender du helt sikkert til følelsen af, at dine leverandører bruger ord som du ikke helt forstår. Det er måske i forbindelse med, at leverandøren ønsker at fraskrive sig et ansvar eller et problem eller måske fordi de ønsker at tage flere opgaver ind. Det er svært at følge med i udviklingen af kanaler, faldgruber og muligheder online, hvis man ikke har det som sit primære fag. Man bliver let hægtet af essensen af en samtale, hvor der bliver brugt mange buzzwords og fagtermer, som ikke giver mening for folk uden for faget.

Du kender sikkert også til følelsen af at have en idé, som du ønsker at føre ud i livet online, men som du er lidt usikker på, hvordan du får ført ud så det passer ind i jeres digitale univers. Det kan også være, at idéen kræver leverancer udefra, hvor du ikke kan overskue at finde passende leverandører, hente tilbud hjem og skulle vurdere pris og kvalitet af tilbuddene.

Tid og lyst er der oftest ikke, så I mange tilfælde vælger man blindt at bruge den leverandør, som man tidligere har brugt. Men er den pris som han/hun giver nu også rimelig eller tager de overpris for opgaven? Har de også de helt rette kompetencer til netop den opgave?

Budtz Innovation som Digital Entreprenør

Som digital entreprenør, har vi ét fokus – at din virksomhed skal performe bedst muligt i det digitale univers med den lavest mulige investering.

Vi har kompetencerne og erfaringen inden for det digitale univers og vi følger hele tiden med i udviklingen af platformene og udbydere af løsninger – nye som veletablerede. Hvis vi ikke har kompetencerne selv, så har vi helt sikkert en samarbejdspartner, som er specialiseret i det. De er vant til, at arbejde sammen med os, så det gør os i stand til at være din digitale entreprenør næsten uanset, hvilken opgave du skal have løst.

Vi går meget op i at blive målt på faktuelt målbare parametre, hvis det kan lade sig gøre. På den måde undgår vi en usikkerhed og diskussion baseret på følelser af, om vi har performet tilstrækkeligt eller ej. Det er grundlaget for et lettere og sjovere samarbejde.

Vi arbejder i alle tre organisatoriske lag; strategisk, taktisk og operationel. Det vil sige, at uanset om vi skal fungere som mellemled, være ledelsessparring og/eller om vi rent faktisk skal udføre opgaverne, så har vi de rette erfaringer og kompetencer til at løfte opgaverne.

Vi kræver ikke, at vi skal være ”væg-til-væg” leverandør, så du bliver nødt til at smide gode leverandører på porten for at lave et strategisk samarbejde med os. Vi trives fint med, at samarbejde med dine leverandører, på trods af, at vi selv kunne levere samme kompetencer. Måske ønsker du, at vi i fællesskab finder ud af om de gør det godt nok, eller om der kan strammes op på nogle punkter. Måske skal vi blot udføre opgaver som dine nuværende leverandører ikke har kompetencer til.

Det kan også være en svær opgave at finde ud af, hvordan man skifter leverandør uden at det går ud over din virksomhed og det digitale univers som allerede er opbygget. Vi kan gå ind og vurdere din situation, indhente tilbud og sikre at overgangen til en ny leverandør, går så smertefrit som overhovedet muligt.

Måske er der uhensigtsmæssigheder forbundet med overflytningen, men så sikrer vi, at du så vidt muligt er informeret om risici på forhånd, så du ikke pludselig står med et kæmpe problem, som kunne have været forudset.

Udfyld dine kontaktinformationer

så kontakter vi dig vedr. "Den Digitale Entreprenør"