Den digitale
entreprenør
De fleste virksomheder i dag er afhængige af én eller flere underleverandører i forbindelse med digitalisering og online marketing.
Hvis du er ansvarlig for IT og/eller marketing, kender du helt sikkert til følelsen af, at dine leverandører bruger ord, som du ikke helt forstår. Det er måske i forbindelse med, at leverandøren ønsker at fraskrive sig et ansvar eller et problem, eller måske fordi de ønsker at sælge dig flere ydelser. Det er svært at følge med i udviklingen af kanaler, faldgruber og muligheder online, hvis man ikke har det som sit primære fag. Man bliver let hægtet af essensen af en samtale, hvor der bliver brugt mange buzzwords og fagtermer, som ikke giver mening for folk udenfor faget.
Du kender sikkert også til følelsen af at have en idé, som du ønsker at føre ud i livet online, men som du er lidt usikker på, hvordan du får eksekveret på, så det passer ind i jeres digitale univers. Det kan også være, at idéen kræver leverancer udefra, hvor du ikke kan overskue at finde passende leverandører, hente tilbud hjem og skulle vurdere pris og kvalitet af tilbuddene.
Tiden og overskuddet er der ofte ikke, så i mange tilfælde vælger man blindt at bruge den leverandør, som man tidligere har brugt. Men har de også de helt rette kompetencer til netop den opgave? Og er den pris, de giver, nu også rimelig, eller risikerer du at betale overpris for opgaven?
Budtz Innovation som Digital Entreprenør
Som digital entreprenør har vi hos Budtz Innovation ét fokus – at din virksomhed skal performe bedst muligt i det digitale univers med den lavest mulige investering.
Vi har kompetencerne og erfaringen indenfor det digitale univers, og vi følger hele tiden med i udviklingen af platforme og løsninger – nye som eksisterende. Hvis vi ikke har kompetencerne selv, så har vi helt sikkert en samarbejdspartner, som er specialiseret i det. De er vant til at arbejde sammen med os, og det gør os i stand til at være din digitale entreprenør næsten uanset, hvilken opgave du skal have løst.
Hvor det er muligt, går vi meget op i at blive målt på faktuelt målbare parametre. På den måde sikrer vi vores kunder de bedste resultater og undgår en usikkerhed i samarbejdet baseret på følelser af. Det er grundlaget for et lettere og sjovere samarbejde for alle.
Hos Budtz Innovation arbejder vi i alle tre organisatoriske lag; strategisk, taktisk og operationelt. Det betyder, at uanset om vi skal fungere som sparringspartner for ledelsen, være projektledere eller stå for den egentlige eksekvering af opgaverne, så har vi direkte adgang til de rette erfaringer og kompetencer. Samtidig sikres du en fast kontaktperson, så du ikke skal opbygge relationer og forholde dig til en unødvendig række af underleverandører.
Hos Budtz Innvation kan vi sagtens hjælpe din virksomhed uden at være totalleverandør. Vi kan indgå et strategisk samarbejde, hvor dine nuværende leverandører er del af set-uppet – også selvom vi selv kunne levere de samme kompetencer og ydelser.
Måske ønsker du, at vi i fællesskab finder ud af, om I har de rette leverandører ved at evaluere og trykteste leverancerne? Måske skal vi blot udføre opgaver som dine nuværende leverandører ikke har kompetencer til?
Det kan også være, at din virksomhed har brug for rådgivning om, hvordan man skifter leverandør, uden at det går ud over din virksomheds digitale performance og den indsamlede data. Her kan vi bistå med at vurdere din situation, indhente tilbud og sikre, at overgangen til en ny leverandør går så smertefrit som overhovedet muligt.v
Vores løfte
Om Budtz Innovation
Hos Budtz Innovation møder du et nærværende, engageret og kompetent team. Vi er eksperter med mange års erfaring indenfor det digitale univers og online marketing/branding. Vi er kreative, innovativt tænkende og er knivskarpe til at se potentialet i vores kunders virksomheder. Men mest af alt har vi respekt for vores kunder og baserer vores samarbejde på gensidig tillid.
Hos os ved du, hvad du får, og vi holder hvad vi lover.
Din succes er vores succes!