fbpx

Lej en marketingafdeling

Sæt dit dreamteam og lav løbende udskiftninger efter behov

Drømmer du om at have et komplet marketingteam?

- Lej en marketingafdeling uden at sætte virksomhedens økonomi over styr!

Kender du det, at du har behov for mange forskellige kompetencer til at løse virksomhedens marketingopgaver?

Opgaverne varierer hele tiden ift. type, omfang og kompleksitet, og kan ikke dækkes af én eller to personer, men kræver et langt større team.

Kunne det ikke være fedt at leje en marketingafdeling, så du bare kan skrue op og ned for kompetencer og antal personer i dit team efter behov?

Vi hjælper dig med at udleve dine drømme

Hos Budtz Innovation leverer vi dit marketing dreamteam, med kompetencer lige fra annoncer og kampagner, over website/webshop optimering og events, til strategisk sparring.

Med vores Lej en Marketingafdeling betaler du kun for de personer som du har behov for, i den tid som du skal bruge dem. Så sparer du både penge og medarbejderadministration, samtidig med at du har alle kompetencer ved hånden.

Når du har sat dreamteamet ud fra de kompetencer du har mest behov for, kan du løbende skifte kompetencerne ud, så teamet passer til dit aktuelle behov. Vi er til stede i din virksomhed ligesom dine ansatte, så arbejdsprocesserne passer præcist ind i din hverdag og arbejdsprocesser.

Kontakt os for en uforpligtende snak om dine muligheder med Lej en marketingafdeling.

Book et møde

Sådan kommer du igang:

1

Indledende aktiviter

    1. Se på kompetencerne nedenfor, og dan dig et indtryk af dit behov
    2. Book et møde med os
    3. Vi mødes til afklaring og tilpasning af dit ønskescenarie
    4. Vi sender dig et tilbud på baggrund af det setup som vi har aftalt på mødet
2

Opstart af samarbejde

    1. Vi indsamler relevant information om din virksomhed, for at få den bedste forståelse fra starten af samarbejdet
    2. Vi laver en GAP oversigt
    3. Ud fra GAP‘en udarbejder vi en eksekveringsplan for de første 3 måneder
3

Samarbejdet er igang

    1. Vi eksekverer ud fra den plan som vi har aftalt
    2. Vi evaluerer arbejdet med aftalt mellemrum (f.eks. 1 gang pr. md.) ift. plan og målsætninger
    3. Vi planlægger frem i tiden, så vi igen har en 3-mdr. plan

Eksempler på relevante kompetencer

klik på kompetencen for at læse mere

Du har brug for at få udviklet en marketingstrategi, som du og dine kollegaer kan handle ud fra. Der er brug for en stærk og klar strategi for virksomhedens online kanaler, så der er en rød tråd på tværs af kanalerne og et overblik over, hvordan du når målgruppen med de rigtige budskaber, på de rigtige kanaler.
Vi kan både levere strategiudvikling som udførende eller som rådgivende samarbejdspartnere.
I den udførende rolle udarbejder vi en klar marketingstrategi for din virksomhed, eller arbejder videre med den strategi som I allerede har lavet. Kort sagt, så fungerer vi som din marketingchef.
I den rådgivende rolle, er vi din betroede strategipartner, hvor du har mulighed for at rådføre dig om strategiske beslutninger, inddrage os i møder og strategiske fora. Vi støtter dig i den strategiske udvikling for marketing og branding.

Du har behov for at udsende et antal annoncer, og ønsker planlægning, overvågning og rapportering på annoncerne. Kampagnerne sendes ofte ud på flere platforme efter målgrupperne.
Vi har overblikket og giver dig indsigten.

Du har behov for at kommunikere et eller flere budskaber ud online og skal derfor have udarbejdet tekst og evt. billeder, som rammer målgruppen. Du har også brug for planlægning og eksekvering af annoncerne så de sætte rigtig op på de udvalgte kanaler og derefter overvåges og løbende optimeres for at opnå det bedste resultat for til sidst at rapportere annoncernes resultat.
Vi leverer sælgende tekster der fanger opmærksomheden hos de ønskede målgrupper, der konverterer til salg.
Vi laver en plan for annoncering, optimerer løbende på den enkelte annonce og rapporterer resultaterne til dig.

Du har et website eller webshop som du selv vedligeholder ift. tekniske opdateringer og SEO.
Du går muligvis også med ønsker om at optimere eller udvikle website eller webshop i fremtiden. 
Vi sørger for at dit website eller webshop er opdateret og optimeret så, brugerflow, SEO og indhold altid er relevant for dine kunder.
Vi tilpasser dit website eller webshop til nye forretningsmæssige tiltag i din virksomhed, og kommer med idéer og sparring til udvikling af websitet eller webshoppen.

Du ønsker at være mere synlig på de sociale medier og levere indhold, som er værdifuldt for dine følgere. Derfor har du behov for planlægning, udarbejdelse af indhold (tekst og billede) og opfølgning.
Du opdaterer selv dine sociale medier, men du føler ikke at du har tid og overskud til at gøre det rigtig.
Vi udarbejder indholdet til  din virksomheds sociale medier, der taler til målgruppen.
Vi planlægger aktiviteterne, og følger op på kommentarer og beskeder fra følgerne, så brugerne fornemmer at I er tilstede altid.

Du har behov for at få udarbejdet grafisk materiale til brug for markedsføring af din virksomhed. 
Materialet skal udarbejdes i tråd med jeres brand og visuelle identitet, og fremhæve virksomhedens unikke karakterer.
Vi udarbejder grafisk materiale til brug for website/webshop, sociale medier, annoncering, flyers, plakater osv. 
Vi kan udarbejde en designhåndbog, så underleverandører og samarbejdspartnere aldrig er i tvivl om hvordan de skal og må bruge jeres visuelle udtryk.

Du har behov for input, ideer og sparring til jeres online aktiviteter, kommunikation og salg i jeres ledergruppe.
I har ideer og løbende debatter, men er ikke sikker på hvad der er realistisk og om det giver mening at gennemføre.
Vi leverer sparring og rådgivning på et overordnet plan, og sikrer at jeres online tilstedeværelse hænger sammen med jeres fysiske virksomhed, både internt og eksternt.
Vi afholder workshops specielt tilpasset jeres virksomhed, som har til formål at få konkretiseret en eller flere problemstillinger, med bredt funderede beslutninger som resultat.

Du vil gerne tilbyde events for jeres kunder, samarbejdspartnere eller medarbejdere. Det kan være alt fra udstilling, produktpræsentationer, kick-off’s, online webinarer og møder til teambuilding ture.
Vi tænker kreativt og kommer med ideer, vi planlægger og afvikler det gerne.
Vi har gode forbindelser til både lækre locations og underholdende aktiviteter.
Vi samarbejder med professionelle teambuildingfirmaer som har mange års erfaring med håndtering af udviklende aktivteter.
Vi ved hvad der virker og hvordan man får et low-cost event til at ligne en million.

Du sender løbende nyhedsbreve ud til interesserede, med formål at få dem til at reagere på budskaberne. Du har ansvaret for at sætte skabelonerne op, udarbejde tekster til hvert nyhedsbrev.
Du har sat et egnet system op til at udsende nyhedsbrevene som f.eks. MailChimp eller MailJet.
Vi kan hjælpe dig med at optimere og/eller sætte nyhedsbrevssystemet op, så nyhedsbrevene ikke ryger i spam-folderen hos modtagerne.
Vi kan også være med til at integrere andre platforme (f.eks. jeres hjemmeside) således at der indsamles abonnenter til nyhedsbrevene.
Vi kan lave en strategi der beskriver hvordan I bruger nyhedsbrevene (budskaber), hvordan I får bedst mulig performance med nyhedsbrevene (antallet af åbnede nyhedsbreve og klik på links), segmentering af målgrupper og formål med nyhedsbrevene.
Vi kan skrive tekster til dine nyhedsbreve som fænger målgruppen og får dem til at klikke på budskaberne.

Du har brug for at få (gen-)opbygget dit brand, så det står klart overfor målgruppen. Der er behov for, at virksomhedens visuelle identitet udvikles og/eller gennemsyres i hele virksomhedens digitale univers. Der kan være behov for at skabe opmærksomhed omkring brandet og gøre det stærkere i forbrugernes bevidsthed.
Vi hjælper dig med at brande din virksomhed så kendskabet til din virksomhed bliver bredt ud og interessenter ikke er i tvivl om hvad din virksomhed står for.
Vi sikrer at din visuelle identitet matcher din virksomheds værdigrundlag og produkter.

Du ønsker at få gennemgået dit ydelses-/produktmix for at sikre, at virksomheden har denne rigtige ydelse/produktsammensætning.
Du vil gerne sikre dig, at virksomheden tilbyder de rigtige ydelser/produkter til den rigtige pris.
Vi hjælper dig med at analysere produktsammensætningen og prisniveauer, således at der er overensstemmelse og kunderne føler at de får værdi for pengene og ønsker at købe uden at du skal underbyde dine varer.
Vi hjælper dig med at produkterne/produktmixet bliver præsenteret bedst muligt online.

Du ønsker at gennemføre en eller flere analyser for at finde frem til potentialer og muligheder i virksomheden, hvor forslag til tiltag er baseret på viden og fakta, frem for mavefornemmelser.
Vi gennemfører analyser af både teknisk, faglig og geografisk karakter. Eksempler på analysetyper er; Brugerflow (UX), Performanceanalyse, Markedsanalyse, Konkurrentanalyse, Målgruppeanalyse, Kanalanalyse, Kompetenceanalyse, mv.
Vi præsenterer dem for dig og øvrige interessenter i jeres virksomhed, således at I bliver klædt bedst muligt på til at forstå konklusionerne og forslagene der er beskrevet i analyserne.
Analyserne bliver udarbejdet i det format som passer bedst til formålet, om det er et Word-dokument, en PowerPoint præsentation eller andre formater.

Related products

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Udfyld dine kontaktinformationer

så kontakter vi dig vedr. "Lej en marketingafdeling"